10012015 Exam

09:33:00


Assalamualaikum.. kalau tengok gambar yang aku post kat atas ni.. macam ni lah mood aku time nak study. exam akhir tahun nak dekat. minggu lepas budak form3 dengan form5 baru habis trial. sekarang tiba masanya untuk form4 sedia. arghh! banyak lagi latihan aku tak siapkan. hari ni jerebu teruk. so semua tahu Selangor CUTI! aku pikir hari ni sekolah and boleh lah buat revision dengan cikgu kat sekolah. kalau duduk rumah ni memang lembab sangat aku nak bukak buku. Alhamdulillah.. bahan rujukan untuk kertas 3 Sejarah aku dah dapat. semua projek kerja seni aku dah siapkan.. so tak ada gangguan. tinggal buat latihan je. Doakan lah aku "Ya Allah.. kau permudahkan lah Nur Aishah menjawab soalan peperiksaan akhir tahun dengan baik. aamiin.."

okay thanks for reading :) 

*current mood


You Might Also Like

2 00 Comments