Relay tagging Questions ?

20:06:00

Assalamualaikum :)

sejujurnya first time kene tag ni. so dengan senang hati aku nak jawap lah beberapa solan dari Farah Adila :) sebelum tu nak ucapkan terima kasih kerana kerana tag kat kita ;)

Bismillah..


describe yourself .
 okay, nama penuh Nur Aishah binti Muhamad Badrulzaman, Umur nak masuk 17 tahun dah :) lahir dekat Kuala Kangsar Perak. but membesar dekat KL. aku kakak sulung kepada 6 Adik beradik *tak termasuk aku* aku ni seorang yang suka habiskan masa dengan buat benda yang aku suka, salah satu perkara yang aku suka buat ialah mengemas! aku suka mengemas. tak suka sepah-sepah rasa serabut hehehe.. dan seorang suka tido jugak. :( 

pernah patah hati tak ? and macamana cara awak move on ?
 of course pernah! heih.. cara aku move on tu, macam ni. bila tengah heartbroken tu.. aku selalunya akan makan maggi. atau makan je lah apa-apa yang boleh dimakan kat dapur tu. lepas tu berat badan aku naik ;) next, aku akan sebok kan diri aku dengan macam-macam kerja sampai lah aku tak fikir apa yang aku rasa :) lepas tu, redha..

lagu yang boleh menenangkan .
lagu yang menenangkan..ermm.. aku rasa instrumental song la.. aku suka dengar instrumental song ost filem twilight.
kalau boleh escape yourself, pergi jauh dari semua orang to be alone, awak rasa awak nak pergi mana ?
 okay, aku rasa aku nak pergi kat tempat yang ada pemandangan yang cantik. aku ni suka kan nature :) so aku akan pergi kat tempat-tempat macam tu ! contohnya bercuti kat pulau.. tengok pemandangan laut yang cantik..

and last, pendapat tentang blog ni :)
okay pasal blog kak Farah ni, sangat kemas, senang nak di baca :) theme blog warna pink gitu, buat blog tu nampak comel. :D 

okay, itu je. sorry la kalau rasa-rasa jawapan aku tu agak hambar :) thanks for reading! Assalamualaikum..


You Might Also Like

12 00 Comments

  1. rajinnye mengemas..akak paling susah nak mengemas ni..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi kalau dah datang mood malas yang melampau.. tak boleh jadi ^.^

      Delete
  2. instrumental mmg best, for me lah ^^

    ReplyDelete
  3. hihiii .comel2 je jawapan tu :)

    ReplyDelete
  4. Blh geng ngan suami Cikna ni kepantangan dia sepah2 semuanya nak dibuang sib baik xbuang bini skli,huhuu.....;-)

    ReplyDelete
  5. Instrumental song for the win ! . I'm always out of the zone when I hear somekind of smooth instrumental . tp bila dah macam epic instrumental mula lah imagination tahap cartoon . haha - Syamsid Blog -

    ReplyDelete
  6. muda lagi farah nih hehe... kemas aje blog dia...

    ReplyDelete