The end of the final exams

21:12:00

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah.. sebab final exam dah habis! lepas ni tinggal nak pulangkan buku teks je, itu pun pergi sekolah hantar buku je lepas tu balik :p hehehe.. so hari ni last exam. aku and geng sekelas aku pakat-pakat bawak phone, kitaorang selfie je lah en. lagi pun tadi form 4 je yang datang sekolah tingkatan 3 dengan 5 sekolah kasi cuti. 

antara girl-girl dalam kelas aku
bersama guru kelas aku.. merupaka cikgu math aku. selama dia ajar aku alhadulillah
aku boleh paham :) tapi bila tiba soalan susah aku jadi mangsa kawan aku suh tanya cikgu tu.
sebab cikgu aku ni agak tegas.. haiyaaaa kalau kita tak paham apa yg dia terangkan habis ler. >_<
emm.. aku tak akan lupa satu perkara ni. kejadian ni berlaku time hari selasa aku buat kertas agama tak silap dalam minggu terakhir ni jugak. cikgu aku ni selalu round kat kawasan meja exam aku. masa hari tu, dia masuk kelas and duduk depan aku. hahaha.. serious aku cuak gila. sebab cikgu aku perhati je anak murid dia ni. dah ler aku tinggalkan 1soalan lama jugak lah aku tenung soalan yang aku memang tak ingat jawapannya ape. malu den kene perhati, dengan kawan jiran sebelah aku pun tak tenang nak jwab exam. hehehe..
ini kawan aku.. sejak form3. ketot macam aku gak orangnya. selalu senyum kat aku
pagi-pagi dan selalu cakap 'hai aishah!' dia pon suka kasi aku makan. belanja aku macam-macam.
ni kawan aku yang selalu rajin datang umah aku. dah habis periksa ni diaorg belanja aku makan
pulak.. sweetnyorr.. hahaha. dok lepak sama-sama bergosip ler kerjanya. 
di sebabkan aku di duduk di hadapan kawan aku yang duaorang kat gambar atas tu.. aku punya mood
macam ape je. tgk diaorang selfie. bercakap pon pasal perkara yang aku tak tahu.. maklum lah lain kelas en.

ma bestfriend. aku suka kawan dengan dia sebab perangai dia yang suka sakat aku
macam mama aku sakat aku. hahahaha.. kitaorang kawan masa bula pertama tahun ni sampai lah
sekarang.. dulu tak de lah rapat sangat.. sebab kelas lain. tapi tahun lepas kitaorg pj ngan kelas agama bergabung..
so aku kenal dia tahun lepas. jadi bestfriend tahun ni. 
 okay finish! nanti ada lagi masa aku update citer lagi.. ini just perkongsian cerita aku yang agak bosan hehehe,. sorry. apa apa pun thanks for reading. Assalamualaikum

You Might Also Like

0 00 Comments