Feel better

19:29:00


ni just hasil kerja aku time aku bosan2 layan perasaan sambil nangis lagi hahaha ;)
Assalamualaikum :) bulan ni memang bulan yang di kata kan bulan yang sangat busy.. awal bulan depan aku dah start mid year exam. wish me luck eh ;) sebelum exam cikgu aku dia ade bagi kerja seni untuk markah exam seni aku tu nanti. so sekarang lepas balik sekolah je aku kekadang akan pegang berus kaler.. poster kaler and water kaler :D pastu mama dah tanya bulan ni bulan mewarna ke ape? hahaha aku just gelak. cikgu bagi 4 kerja je.. tapi kalau time sedih aku datang.. aku akan melukis dan mewarna jugak. saje je nak mencurah kan idea hehehe.. daripada layan perasaan je.. buang masa.
ni hasil kerja anak murid cik ina kitew hahaha.. comel je dia buat :D
ni salah satu kerja cikgu bagi. dia suh aku buat poster. tgk rupa nampak bentuk tulisan tu tak bape nak lawa. hahaha :/
kalau kenang kat orang yang tak
kenang kat kita pun buang masa jugak. better study or buat something yang tak membuang masa ape tah lagi sekarang exam nak dekat. now aku tengah belajar untuk stop percaya kat orang lain 100% dan berhenti jadi orang yg kurang cerdik. haha please aku dah penat kene tipu dengan orang. orang yg pentingkan diri sendiri pun aku tak suka jugak. boleh pentingkan diri sendiri tapi kene pada masa kayh. kalau kita nak paham perasaan orang tu je susah lah.. orang pun kene paham perasaan kita jugak. rasa sakit hati tu biasa lah kekadang kita pendam kekadang kita luah. tpi kalau luah tak ada ape riaksi dari orang tu. now kita pulak yang menanggung sakit hati dia tu pulak. bila kita sakit hati kita tak balas pun balik nak bgi orang tu rasa ape yg kita rasa. tapi aku kenal dengan orang macam tu. seriously tak matang. bila bosan kau datang. bila kau tak bosan kau buat donno je kat orang tu. kau tak malu jugak ke buat orang tu patah hati and lepas tu kau datang menyendeng kat dia? orang tu sendiri dah cukup rasa tak suka dengan perangai kau tu.. tapi sebab kau manusia kau tak perfect.. kau masih boleh di maafkan lagi. tapi bila kau campak hati orang semata-mata nak bgi orang tu rasa ape kau rasa.. kau tak pikir ke apa orang tu rasa bila dia dengan kau.. time dia pendam perasaan dia. lepas tu bila dia luahkan kau buat tak tahu. kau pikir bagus lah perangai kau tu ye? seriously aku cakapa kalau aku nak dengan orang yang baik. aku kene jadi baik. so from now aku belajar dari kesilapan.. aku tak menyesal kenal dengan orang yang macam tu. aku dapat jugak iktibar dari apa yang jadi . salah aku pun.. aku kene jugak perbetulkan. :) okay thanks for reading :D


You Might Also Like

0 00 Comments