mandi manda ;)

19:03:00

lusa lepas, hari rabu. Aku pergi mandi dekat air terjun Gabai kat Hulu Langat :) first time aku mandi air terjun kat sana. Time cuti sekolah lah mama aku terpikir nk bawak kita org satu family gi mandi air terjun. Memandangkan dah lama aku tak mandi air terjun terlebih excited lah pulak rasanya. dulu selalulah asalkan aku balik kampung je dapat mandi kat lata kekabu.. sekarang tak dah :(  Time aku kat sana ade lah bape gambar jer aku amik tuk kenangan.. ecehh... :p




okay cerita i dalam kereta, seriously time tu rasa cam nak muntah, pening bagai ar.. time tu kita dok whatsapp ngan mylovely friend i, i cerita kat mana i time tu,  dan siap ngadu pening pening kepala,  dia kate of coz ler pening, sbb i main phone, duk pulak atas jalan, dia pesan pejam mata tidur, after that baru rasa okay.. dah sampai dapat mandi.. senang hati :D 

You Might Also Like

0 00 Comments