4DAYS and Mid year Exam

16:58:00

Assalamualaikum :) okay, cuti sekolah 4 hari kan. Kemana je aku pegi cuti-cuti ni. Just nak share.. Aku gi werehouse sale kat bukit jalil and pi beli phone baru because phone lama da rosak maa.. 😢 okay next, aku pergi jalan-jalan dari pulau indah ke port klang ;) saje jalan-jalan tengok laut ...




Memories yang aku dah capture memang seronok lah bagi aku.. Cuti kali  ni walaupun hanya pergi port klang tengok perlabuhan, tengok matahari terbenam angan family aku.. Makan tepi pantai.. Amik udara yang nyaman gitu kat tepi pantai.. Syok betul ar. Hahaha. Kay melebih pulak aku ni :p






With my sayangs ;)







Seriously ini pemandangan yang kira cantik lah ☺

Okay , sekarang ni minggu exam :( paling sedisss bcs i kureng study sgt. So time exam tadi YA Allah.. Berserah je lah. Alhamdulillah semua solan aku jawab. Betul salah belakang kira. Yang penting aku dah usaha. Bukan tak baca buku. Baca je.. Tapi tu lah.. Baca tapi xmasuk otak gitue.. Malam semlam aku study last minute buat latihan subjek perdagangan aku kasi habis bab yang dah belajar sampai tidur kul 1:45. Bad news, aku bangun lewat! Sampai aku tengok bilik aku dah cerah :'D sedar-sedar dah pukul 7:15 ohmy... Kelam kabut kayh aku bersiap nak gi sekolah.. Mama ngan ayah pun tak sedar.. Nak harap kan alarm phone ni perhh.. Aku dah tindih mmg tak dengar ler. Sampai sekolah je dah kul 7:45. Sampai kelas aku tgk kertas periksa dah nak bagi da.. Alhamdulillah.. Kira sempat jugak la tu. Doakan aku bejaya.. Mudah jawab exam.. Aamiin :)

You Might Also Like

0 00 Comments