Seminggu sekolah

14:44:00



Setelah seminggu aku sekolah semuanya berjalan dengan lancar, classmate aku pun okay-okay.. seronok belajar tak ada masalah terlampau bising semuanya normal lah :) i'm so glad to be in 4F. tapi minggu depan ada beberapa kawan sekelas aku terpaksa tukar kelas lain.. sedih lah, kita orang dah seronok dalam kelas tu tup-tup ada yang kene tukar kelas bukan kehendak dorang pun, cikgu yang nak tukarkan.. aku pun tak paham kenapa sebenarnya. ada yang nak stay kelas aku ada kata nak cuba tapi takut duduk kelas lain sebab susah, apa-apa pun tengok jelah minggu depan sama ada dorang boleh stay atau pun tidak. aku harap sangat dorang boleh kekal di kelas aku. ramai kawan-kawan aku tak setuju mereka kene naik kelas. sebab dah sayang dengan classmate masing-masing.. apa-apa pun aku doakan yang terbaik tuk korang :) 

tahun ni aku tak tahu nak mula dari mana tuk belajar. dulu aku mmg sudah disedia kan  dengan buku latihan yang banyak dan kebiasaan aku just amik dan buat latihan. tapi tahun ni aku cuma buat nota sendiri kekadang baca buku teks pastu salin sikit-sikit nota dari google untuk lebih paham sebelum cikgu ajar. benda yang aku buat ni memang bagus untuk diri aku. tapi cuma ada sifat malas dalam diri ni ha.. yang membuat kan aku malas nak hadap buku dan menulis..
macam cikgu aku cakap tahun aku ni bukan tahun berbulan madu.. errr.. xleh lah nak rehat-rehat. aku pun tak nak lah main-main lagi sebab keputusan PT3 pun tak memuaskan bagi aku, for SPM kene lah buat betul2 ini jelah harapan aku. doakan lah aku berjaya..  :) Assalamualaikum .

You Might Also Like

0 00 Comments