Apa dah jadi?

13:17:00

Assalamualaikum :)

entah kenapa... aku tukar wajah baru. guna blogskin plak tu.... hehehee... aku dah rindu sgt dengan blogskin. walaupun blog aku sebelum ni dah sedia lawa dan siap mengikut cite rasa aku sendiri.. penat jugak aku nak ubahsuai blog aku sebelum ni kan. lepastu ada masalah pulak... aku tak tahu masalah tu hanya sementara atau pun tidak. sebab.. dari semalam jadi macam ni. aku pun pikir.. esok mungkin xjadi benda macam ni kot.. sebelum ni tak ada pulak jadi macam ni. itu yang aku pelik. kalau dah jadi macam ni.. macam mana aku nak tambah gadget? atau ll tgk gambar kat bawah.

*tgk! dia berlapis lapis pulak macam tu. kan pelik tuu

tu yang membuatkan aku terus tukar ke blogskin. EXO! memang aku minat ah dengan group diaorg ni kan. so apasalahnya.. aku tukar blogskin ni. hehehe.. ada banyak lagi aku nak tambah-tambah... bg lagi lawa. hihihi.. memang sebelum ni aku selalu usha blogskin comel2 kat blogskins tu. pandai betul diaorang. reti buat blog skin yang comel2. aku kalau nak buat... memang x lah.. sbb xde masa lapang. kalau duduk lama-lama depan komputer memang xboleh lah.. lagi pun aku bukan reti sgt nak buat blogskin. walaupun pernah cuba buat sekali. tapi terlampau simple lah pulak.. aku pun tak nak pakai. hehehe... :p 


ke... blogskin yang agak simple. dan tak serabut bagi aku. :)



You Might Also Like

0 00 Comments