Tukar Baru 2

14:46:00

Assalamualaikum ;)



sekarang dah tukar warna pink! huuu.. sgt lah menyusahkan aku untuk menukar wajah baru blog ni ;) mula-mula pikir nak warna ape eh?sbb dah bosan dgn biru. so tiba2 tgk dinding bilik sha warna pink. mcm warna header tuu.. pink pun ok gak. hehee.. tapi bile tgk balik bila semua dah siap....  mcm tak lawa pulak. biarlah. nak tukar warna ni bukan senang.. sampai aku download SAI lepastu.. laptop ni baru so takde photoshop pulakk.. kene download . so sgt membuang masa aku sbb aku tak reti guna 2benda alah niiii..... :/ last last...... aku guna je PIXLR EDITOR senang.. nak transparent kan header pun aku guna pixlr editor. tapi aku terpikir jugak aku tak pernah ubah warna gambar header tuuu.. pastu tangan aku ni macam gatai sgt nak tekan itu ini... Akhirnya aku dpt jugak... ubah warna tema blog aku ni.. kesan biru tu ade lagi.. tapi biarlah ;p

tukar baru! aku rindu dgn blogskin... so aku buat second blog guna blogskin. klik sini 


You Might Also Like

0 00 Comments