Charm Bracelets!

09:46:00

Assalamualaikum :)

tau tak charm bracelet yang lawa tu? perhhhh! gelang tangan yang cantik! aku terlampau teruja tengok aksesori ni. aku paling minat gelang tangan, jam, rantai... kalau aku nampak je aksesori yang cantik-cantik... mesti aku beli! kadang-kadang aku tak berani nak tengok benda yang cantik-cantik ni. sebab takut habis duit beli benda tu. asalkan lawa aku beli, tanpa sedar benda tu mahal. itu yang takut tu.. mama sendiri pun cakap. "pakai amik je.. harga tak tengok!"

sekarang dah lama x beli aksesori macam ni.. asyik beli tudung dengan baju je.. tudung pun aku masih lagi boleh pertimbangkan.. boleh pikir-pikir dulu. mahal tak amik. murah aku amik kalau nampak okay di mata aku.  kalau mahal pun biar lah berbaloi.. kain dia memang elok ke ape ke. itu tak kesah la. beli tudung pun pakai duit sendiri. sekarang aku selalu sgt beli tudung dalam instagram. haih... makin berkurangan duit raya aku. -.- owh.. semestilah kan.....

memang kalau aksesori biasanya aku beli pakai duit sendiri. kalau baju tu.. mama belanja lah. hehehe.. sebab mama suka shopping baju. kalau mama beli aku pun beli. (mama belanja ;)) wuuu..

meh sini. aku tunjuk aksesori yang paling aku MINAT!!! sekarang aku duk pilih-pilih yang cantik dan harga mesti berpatutan. :) eh?


banyak pilihan lagi :) tapi ini antaranya.. boleh tengok dekat SheDazzles 

bila aku tengok je bracelet ni... memang tak terkata! lawanya............. 


aku suka sangat warna biru niiii YaAllah...



 yang ni pun cantik-cantik jugak ;) rantai pun lawa-lawa.... kalau nak tengok lagi pergi ke craftedbymei
ini lah hasil carian aku. sebab nak beli aku pun kene lah rajin mencari kan? so bye ;)

You Might Also Like

2 00 Comments

  1. salam kenal adik.. comelnya.. akak pun suka aksesori macam ni sebab akak tak suka pakai emas..

    ReplyDelete
  2. adik pun x suka pakai mas. cantikkan charm bracelet ni :)@Mizz Aiza (Dunia Kecil)

    ReplyDelete