MengeCAT

19:07:00


Sesi mengecat ;)

hey.. hari ni keluarga sha sebok mengecat rumah.. dari pagar rumah hingga kedalam rumah... diaorg cat pagi pagi. sha tak masa tu sha tak bangun tidur lagi #cuti mesti bangun lewat! bila sha bangun duit sha hilang dalam almari.. ialah sha bangun je sha nampak almari sha terbukak luas. dalam hati (siapa yg bukak alamari aku ni?) tengok-tengok duit yg sha simpan dalam almari tu dah hilang! sha cari fon sha pulak. Hilang jugak! sha mengamuklah! mana duit dengan fon sha ni?? sha dah nangis dah masa tuu.. 

rupa rupanya duit sha tu ayah sha amik! sha tak tahu macam mana pulak ayah sha boleh amik duit sha kumpul.. sha rase mesti adik sha yg bagi kat ayah sha.. (ialah.. dengki org ada duit dia tak ade duit :p) sha simpan duit tu untuk beli novel yg sha nak.. sha ade duit singgit singgit je.. tapi banyak ah jugak. #sayang tau duit hilang! lepas tu sha dapat jugak duit tu..

fon sha pulak adik sha buat main! Ya Allah! geram sha.. pagi-pagi sha dah marah-marah macam hantu aje.. dengan tak mandi, bau masam lagi badan sha. sha geram betul masa tuu.. bila sha dah dpat 2benda yg penting dalam  hidup sha tuu ;p sha lek jap kat depan tv tengok Safiya. 

Adik sha datang kat sha dia kata Ina datang! 'ina' kawan baik sha masa sha tadika lagi sampai sekarang sha kawan dengan dia.. mula-mula sha kata. 'tipu la..' 'tipu la..' 'sumpah?' 'sumpah?' itu aje yg sha ckp dgn adik sha.. ialah.. bukan boleh percaya sangat dengan adik yg suka kelentong sha ni! 

rupa-rupanya betul pulak kawan sha datang! sha masa tu dah gelabah kat tingkat ats amik tuala nak mandilah kiranya.. tapi sha tengok ina dah naik tangga nak naik atas ke bilik sha... sha apa lagi tegur ah dia! sha kata 'kau jangan rapat dengan aku. aku busuk!' #sedar pun diri tu busuk. 

Ina tu yang pakai tudung bukan yg Si kecik tu ye..

sha memang rindu sangat kat dia.. terima kasih sebab datang ina.. i love u :'D aku happy tau bila kau dah muncul depan aku... aku harap kau tiap-tiap tahun kita boleh jumpa.. sampai bila-bila aku nak kita tak akan terpisah okay! 

You Might Also Like

0 00 Comments